Halloweenfest i Villis ;)

Ja, nu har man varit på halloweenfest i Vilhelmina också ;) Förfesten
hemma hos Emma va riktigt rolig, spelade bl a bibeln.. haha.. det va
intressant.. fick reda på en massa saker ;) Det va faktiskt roligt på
hotellet också, fastän jag inte kände så många. Va nog för att jag va
i rätt sällskap redan från början ;) Bjuder på några bilder från kvällen!

Här är då jag i min enkla, men söta humledräkt ;) Hade ju inte alls
tänkt klä ut mig i helgen.. så ibland är det tur att dollar finns!



Elin som en cool 50-tals rockabilly-tjej ;)



Emma som hjärter dam, gillade det hemmagjorda diademet ;)



Här har ni alla tjejerna på förfesten, förutom Marina som va nykter och
fick äran att ta kort på oss ;) Tack tack!!





Emma med läskiga ögon och Magda som sig själv :)



Ullis som cowgirl och Madde som Robin i Batman & Robin :)



Hade en väldigt trevlig kväll, så efter den här gången lär jag gå ut i
Vilhelmina fler gånger.. va lite tveksam efter hembygdsdagarna ;P

Vi va även ute och ragga en stund efter hotellet med Mattias, som sen
va snäll och skjutsade hem oss.. tusen tack!! För frusna mig va det guld
värt :) Men det känns att man har sovit lite.. somnade väl vid halv fem,
så ikväll blir det bara film och en massa gott! ;)

Ha en mysig kväll ni med,
kram på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0