The newborns :)

Shit, nu har jag verkligen levt i min egna lilla härliga bubbla i ett alldeles
för långt tag.. kände att det va dags att uppdatera omvärlden litegrann ;)

Tänkte börja med att tillägna ett inlägg till två av mina närmaste som
nyss har fått barn :) Först va det Linda & Patrik som fick lille Hjalmar
den 26 augusti.. så det är ett tag sen. Fick äntligen träffa dom på
marknan och gosa lite med han.. shit så mysigt det va. Ska snart
försöka ta mig iväg till Sorsele för att hälsa på dom. Blir alldeles för
länge mellan gångerna.. ;/ 

Fina Linda som nyss hade varit och fixat håret, blev grymt snyggt!



En bild på sötisen :)



Den 17 september va det dags igen, då fick Anna och Mikael i Ystad sin
lilla Malva. Längtar verkligen efter att få träffa henne och självklart
föräldrarna igen :) Dom är för härliga! Hittade iaf lite gulligt till lill-tjejen
när jag va i Sundsvall, som jag ska skicka ner med Annas föräldrar snart.



Tyckte att det här va en riktigt mysig bild på Mikael och lilla Malva :)



Stort grattis till er allihopa!! <3 Är helt övertygad om att ni kommer att
va toppenbra föräldrar :) 

Det är däremot lite tråkigt att ha så många nära vänner så långt bort,
fast jag får ju iofs flera anledningar till att resa lite oftare och t.ex ner
till Ystad far jag ju mer än gärna som ni alla vet ;)

Nu ska jag förresten hålla igång bloggen lite mer igen, har flera inlägg
på lager och har fått ny inspiration.. är helt enkelt på topp just nu ;)

Kram & go´natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan väl komma och hälsa på mig snart? =) Det blir ju inte så lång resa men jag bjuder på scones och te iaf. ;)Kraaam

2010-10-23 @ 10:23:35
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka gulliga bäbisar!

Kram

2010-10-24 @ 10:57:16
Postat av: Anna

vad kul att du uppdaterat massor, fortsätt med det!Hjalmar var en riktig sötis han med!kram

2010-10-26 @ 02:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0