Fredagsmys med tjejerna ;)

Den här helgen började verkligen hur bra som helst ;) Fick sitta på V.I.P
och bli klippt och färgad av Angelica. Det blev ungefär samma frisyr,
fast kortare med svart underhår och resten vinrött.. blev supernöjd!!

Såhär såg jag ut före.. lite för ljus för min smak..



och såhär blev resultatet, men bilden ger inte riktigt den fina färgen
rättvisa tycker jag ;P Kommer bättre bilder sen, för idag ha jag och
Frida tagit en massa superfina höstbilder ;)



Här ser jag lite sliten ut.. men färgen syns då bättre ;P



Hade även en supermysig kväll med Angelica och Lina, bjöd på en lite 
sen middag och efter det blev det mest en massa prat och lite idol :)



Tog lite tid innan dom kom, så jag hann pyssla på lite i lägenheten..
ville ha framme lite mer smågrejs.. så det skulle bli lite mer ombonat ;)








Kommentarer
Postat av: Anneli

Blev riktigt snygg i håret! :D

2010-09-26 @ 19:15:41
Postat av: Sis

Du blev verkligen superfin!

2010-09-26 @ 22:02:33
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0