Shuella ;)

Åh, idag är en rolig dag!! ;) Ha tack vare Jon och Emma (Elins syrra) fått
hem en tavla som jag köpte av en tjej från Vilhelmina igår, Frida Lindahl.
Shit va hon verka va grym på måla! Kanske köper nåt mer av henne sen
nångång, vet iaf exakt vars jag ska ha den här tavlan. Kommer att bli
perfekt bredvid mina nyupphängda svartvit-randiga gardiner! ;) Så det så!
Är även väldigt avis på min kusin, som ha fixat till en lampa som det
bara skriker Maria om ;) Vill ha!!
Under en av mina "strosar-dagar" råkade jag se en tapet som jag blev
lite smått förälskad i.. skulle ha haft fler rum ;)
Sen till en grej som jag råkade läsa om i en CHIC-tidning.. finns tydligen
nåt som heter Shuella nu och det är som paraplyer till ens skor ;) Något
påhittigt och dom såg ju faktiskt småfräna ut.. betydligt finare än stövlar
iaf. Så ja, som den skofantast man är kanske man blir ägare till ett par
Shuellas nån dag ;P Man vet aldrig!
Nej, nu är Lisa på väg hit.. så bäst att skynda sig att avsluta och va lite
social istället :) Ha en toppenkväll! Kram

Kommentarer
Postat av: alexandra

Gud den där tavlan var exakt DU!

2011-08-11 @ 15:07:09
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin fin tavla, och coola sko skydd ska tipsa syster! men jag dör över lampan !!!!!!!! jag har precis hittat en lampa på loppis med sån stomme fast rund. Gissa om jag ska strippa den och fixa den så till Malvas rum!! kram

2011-08-15 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0