Middag med Lindexbrudarna!

Igår va jag på middag hemma hos Maj med alla Lindexbrudarna. Det va
en himla trevlig kväll med god middag, julklappslek, en massa prat och
Jennie och Linda hade även med sig sina små, så det blev som lite extra
mysigt! :) Kommer verkligen att sakna det där härliga gänget, har världens
bästa arbetsplats just nu.. så det känns roligt att det ändå fortfarande är
några veckor kvar tills jag slutar :) Ska ju förhoppningsvis trivas lika bra
på mitt nya jobb :) Förresten, tack för alla fina kommentarer! Blir så himla
glad och igår hade jag mitt personliga besöksrekord, inte dåligt! ;) Ska
faktiskt försöka hålla igång lite mer, för det är ju dels så roligt att kunna
gå tillbaka själv och läsa vad man har pysslat med ;P Är det förresten
nån som har nåt tips på nån rolig julklappslek som passar när alla har
med sig varsitt paket för en likvärdig summa? Har idétorka just nu ;/
Måste ju också bara visa mitt fina nya favoritlinne från Lindex, dessutom
så bra pris att jag köpte ett grått också ;) Nej, dags att laga lite mat..
ha en mysig kväll! Själv ska jag snart iväg och ha pepparkakshus-
tävling på Mysak.. missa inte det! ;) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: E

Vad fick du i dina paket då? =)

2011-12-12 @ 19:38:06
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0