It´s all happening at once.. :)

Det har hänt rätt mycket den senaste tiden, ha dels jobbat min sista
kväll på Mysak nu i fredags. Va med blandade känslor som jag lämnade
nyckeln. Det är ju som med allting annat, självklart kommer man att
sakna vissa delar och personer.. men nu har jag gjort mitt där :) Så
nu är det dags för nya utmaningar efter nyår! Längtar!! Måste ju förresten
visa vad jag fick som avtackning (eller vad man nu brukar kalla det) av
all fritidsgårdspersonal, ni är ju för söta! Fick superfina blommor, ett kort
och kopparna "Naked girls" som jag länge har velat ha! Fick en smärre
chock kan jag lova ;) Tusen tack!!

Bilderna på kopparna nedan är lånade från http://www.artilleriet.se/
Måste även visa vad jag fick i julklapp av Pelle, han är ju för go´! :)
Sen så har jag ju även gett mig på att försöka baka farmors bröd..
tyckte först inte riktigt att jag hade lyckats.. men när det hade fått stå
en stund blev det faktiskt riktigt gott :) Det tyckte mamma, pappa och
Jonatan också.. skönt!! ;) Då får man baka det fler gånger!
Jag & Jonatan ha hunnit va barnvakt en stund idag åt lillskrutten, Naima
hade som önskemål att få äta godis och se på Madicken när hon skulle
va hos mig.. så det ha varit en mysig dag och pappa va t om förbi och
fikade en stund :) Sen började Jonatan diska och Naima ville självklart
hjälpa till.. det såg så sött ut, så jag va tvungen att ta kort på mina två
favoriter! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du gillade mina nybakta LP-skivor. Klart att du kan få beställa en. Jag kan skicka en med Jojje på onsdag om jag kommer ihåg. Annars, påminn mig!! =P

2011-12-19 @ 21:55:16
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

men du får planera något tokigt för mig när du vill!

2011-12-20 @ 14:14:11
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0