Mellandagarna! :)

Har haft en himla mysig julvecka, fastän jag har jobbat för det mesta.
Varit lite småkrasslig.. men har ändå hunnit & orkat umgås med många :)
Anna, Mikael och Malva va bl a här och hälsade på, supertrevligt som
vanligt! :) Längtar redan tills jag ska åka ner och hälsa på dom i sommar
igen och den här gången kanske jag får med mig Jonatan :) Så länge vi
lyckas va lediga samtidigt. Skulle va roligt att köra bil ner.. men men,
det är länge tills dess ;P Så vi ser vad som händer! Nu till nåt lite nyare,
gjorde ju min sista dag på Lindex igår.. shit va konstigt det känns. Har
verkligen trivts superbra där, ett helt underbart gäng att jobba med! :)
Så igår bjöd jag på fika, som dom tyckte va supergott. Vilken tur! ;)
Har förresten skrivit receptet längre ner. Nej, kanske ska göra mig
iordning lite för snart kommer min Frida hit :) Hade först bestämt oss
för att bara ha myskväll med film och sånt ikväll.. men ju mer klockan
blir så lutar det mot fest istället.. man är ju för svag för grupptryck ibland,
tror jag ;) Men hur som helst, så kommer vi att ha en kanonkväll!! ;)
Så hoppas att ni också får det, gott nytt år allihopa!! Känner på mig att
det nya året kommer att bli helt awesome!! Börjar ju bl a på mitt nya
jobb på måndag, wish me luck!! ;) Många kramar till er!
Lilla Malva busade så härligt på sängen! :)
Här kommer receptet på kladdkakan:
2 ägg
3 dl socker
1 tsk vaniljsocker
4 msk kakao
1 krm salt
1 1/2 dl vetemjöl
100 g smält margarin
Rör ihop smeten, vispa inte!
Grädda i 200 grader i ca: 20 min.
Låt kakan svalna, krossa turkisk peppar och
strö sedan det över kakan. Vispa grädde,
blanda i några hallon och bred det över kakan.
Toppa även med några hallon, bara för att det ska
bli lite finare ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad gullig hon är!

2011-12-31 @ 22:15:24
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag måsta ta och testa den där kladdkaka alltså. Är den verkligen god? Jag tänkte med turkisk peppar alltså? =)En telefondate någon dag kanske? Kraaaaam

2012-01-04 @ 12:56:47
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0