Pyssel-abstinens! ;)

Gud va jag ha pyssel-abstinens känner jag.. vill både klippa och klistra

och göra om här hemma. Det kliar typ i fingrarna ;) Va på stan med Alex

idag och försökte hitta lite material, men hittade inget som jag kände för ;/

Det är så typiskt! Får väl ta och beställa lite istället. Hittade däremot några

inredningsprylar som jag nog ska önska mig.. eller iaf presentkort på

Åhléns. Det är alltid bra att få!

 

Mamma hittade förresten en rätt bra pyssel-blogg, som hon visade mig.

http://odlingspyssel.blogg.se Bilderna nedan är lånade därifrån :)





Nej, nu är det nog dags att börja göra sig klar för att fara och jobba.

Ha en mysig fredagkväll och sväng gärna förbi och ta en kopp kaffe

eller te om ni ha lust ;) Kram!


Kommentarer
Postat av: Helena ;)

Superfina grejer :)

Nu blev ju jag oxå sugen både här hemma o på jobbet!!

Vi får ha lite fixardagar framöver ;)

Kramis!!

2011-02-13 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0