Unna dig lite helg-lyx ;)

Är nog inne i en "ta det lugnt-strosa på stan-fika"-period just nu, men
jag gillar det ;) Det är som härligt på nå vis och när man kan göra sånt,
då är det helg för mig! Så igår gick jag en sväng med Alex och fick även
en tidig födelsedagspresent. Det är inte alla som ha sån lyx ;)

Idag blev jag väckt av Frida som också ville gå på stan en stund, så
det fick bli det idag med :) Det blev ett långt och välbehövligt fika på
mysiga Duvan och vi hann prata ikapp lite :) Ha ju konstigt nog blivit
så vi knappt ha hunnit prata med varann på senaste, så nu hade det
ju redan hunnit hända en del faktiskt ;P Pratade dels om drömmar och
hur sjuka saker man kan drömma ibland.. vissa saker är så komiska
och andra så hemska att man blir väldigt lättad när man vaknar upp..
ibland tror jag att ens undermedvetna spelar en ett spratt ;P







Ha även hunnit med att hjälpa mamma att va barnvakt ikväll. Som jag
ha saknat lill-tjejen alltså.. fick lite väl mycke abstinens igårkväll, så
jag va tvungen att tvär-fara förbi och kramas lite innan jag skulle fara
och jobba :) Hon är ju så go´ och man smälter typ varje gång hon säger
"mostet" till en.. det låter ju så himla gulligt!



Ha ju länge varit på jakt efter en mössa utan text på och helst en lila..
det hittade jag äntligen igår på Åhléns och på rea dessutom. Perfekt!
Innan slutet blev det t om så att jag fick både mössan, halsduken och
några gummisnoddar av Alex i förskott :) Hon är för snäll!



Det blir lite "hoppigt" i det här inlägget känner jag, men får skylla på
att jag är lite trött ikväll ;P Började hursomhelst dagen med att hämta
ut ett paket från H&M, som innehöll skorna nedan och ett träningslinne.
Älskar verkligen skorna, men klacken är 11cm.. det är väl bra eftersom
jag äntligen kan bli lite längre ibland, men jag måste öva mig på att gå
i dom så jag inte ser ut som bambi på hal is ;P För just nu är t om Naima
bättre på gå i dom.. haha.. hon ska alltid prova alla mina saker.. men
hon va då fin i skinnjackan, tycker jag ;)





Blev även ett köp på Lindex idag. Dom hade ju 20% på alla BH:ar,
så då uppdaterade jag den biten med en supersnygg BH som jag
ha suktat efter ett tag ;) Just love it!




Kommentarer
Postat av: alexandra

varför inte bomb shell-BH?!? :D

2011-02-13 @ 20:53:40
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, tack så mycket. Jag kände mig faktiskt rätt bjussig när jag ställde upp på det där ;)

2011-02-14 @ 21:06:34
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: FridA

Ja de var mysigt, å gott fika va de;)

2011-02-17 @ 18:39:54
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bild + en bildlänk i menyn i min blogg? var då med om att bli helgens blogg genom att läsa det här inlägget: http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

2011-02-17 @ 18:51:56
URL: http://robinhoods.se
Postat av: emma §

superfin blogg =) ! <3

2011-02-17 @ 19:47:06
URL: http://typemmasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0