Den omtalade alla hjärtans dag!

Ja, den omtalade alla hjärtans dag ha ju nu varit ;P Själv är jag inget
stort fan av det.. utan tycker att man inte behöver den om man visar
att man uppskattar sina nära och kära lite då och då iaf :)

Älsklingen va ju dessutom uppe i Kiruna och jobba.. men jag hade en
mysig kväll i min ensamhet ;) Hade fått ett paket på jobbet av mamma
som innehåll mina årliga chokladhjärtan, hon är för söt! :) Så kvällen
bestod av pyssel, tv, choklad och ett samtal från älsklingen som t om
hade ansträngt sig för att lyckas leta åt mottagning nere i gruvan, det
va gulligt och chockad blev jag kan jag lova ;) puss på dig!







När jag letade bland mina pysselgrejor hittade jag en massa gamla
vykort som jag köpte på en loppis för nån sommar sen. Dom är lite
udda, så jag tänkte bjuda på några bilder som smakprov ;)

























Kände att jag ändå ville ge Hans nåt som va lite gulligt, så jag gjorde
några egna kärlekscheckar som han verkade bli himla nöjd över ;) Men
vi kom ju fram till att han egentligen kan jävlas hur mycke han vill med
dom.. haha.. men han bruka va snäll, så får hoppas att han är det i
fortsättningen också ;P






Kommentarer
Postat av: Micaéla

Hejj var gärna med i min "blogg tävling" Man kan vinna en länk i ett inlägg om få fler läsare och så, är du sugen på de så är det bara att kommentera med "Jag är med" Och blogg adressen.

Vinnaren pressenterar jag fredag den 25/2-11.



2011-02-23 @ 20:41:40
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0