MacBook Pro ;)

Måste börja med att säga att det är roligt att folk ha börja kommentera
lite igen, blir så mycke roligare att skriva då :)

Tack för data-tipsen förresten, märkte att min egen uppfattning verkade
stämma ganska bra! Så jag & Frida tog en tripp till Umeå och bl a Media
Markt i fredags och med mig hem, efter lite tips och råd från försäljaren, 
så följde en MacBook Pro och än så länge älskar jag den! Ska bara försöka
lära mig allt nu ;) Tur att jag ha världens bästa pojkvän som är så snäll och
hjälper mig! Annars vet jag inte riktigt hur det skulle gå.. haha..

Nu börjar det förresten snart va dags för ett nytt besök hos Angelica..
blir både klipp och färg den här gången med, är ju så roligt! ;) Men vad
ska jag göra den här gången? Gillar ju att va väldigt mörk, så det blir
väl nåt sånt.. men nån som har nåt förslag på nån cool effekt eller frisyr?

Såhär fin blev jag förresten sist. Angelica tog sig tid och lockade det och
shit så snyggt det blev.. tänk om man hade nån som kunde göra det
på en jämt ;) Blev supernöjd!
 






Nej, nu är det dags för lite mer söndagsmys! Ska gå tillbaka till soffan
och försöka pyssla om min lilla sjukling ;) Kram & go´natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja det gick ju som sagt rätt dåligt för oss men kul att du höll på oss iaf :) Och ja, vi hade roligt :)

2011-02-16 @ 21:30:50
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0