Julafton ;)

Blev ännu ett julfirande i hamn hemma hos mamma och Robert :)
Lika mysigt och trevligt som alltid!

Allas vårat charmtroll va nästan mer nyfiken på den fina granen,
än själva julklapparna ;P



En superfin bild på syrran, såg ut som snövit den kvällen ;) Nu ha hon
även permanentat sig.. så hoppas att hon blev nöjd!



Den fina tomten ;)



Lite skräckblandad förtjusning kan man väl beskriva Naimas reaktion
som.. men det gick bra ändå :) Ha det även på film, så det blir roligt
att visa henne sen när hon blir äldre.



Jag fick som vanligt så sjukt bra saker och ha i princip inget kvar på
önskelistan.. måste ju ha varit supersnäll ;) Här nedan kommer bilder
på några av sakerna som jag fick. Annars fick jag bl a en ny hårtork,
svart ryamatta, frän nyckelgrej, presentkort, planksteksbrädor, muggar,
ljuslykta, skämtsaker, duschgrejor m.m. 

Den här coola klockan hade jag önskat mig från Elma´s och den fick jag
av världens bästa Frida :) Ha redan hunnit använda den flera gånger!  



Fick även julklappar av Hans snälla föräldrar :) Det hade jag verkligen
inte väntat mig.. det va iaf superfina bakgrejor, så det är bara att ta
tag och börja baka mer igen nu ;)



Helena hade ju i vanlig ordning pysslat och gjort en superfin korg med
en massa saker i till mig ;) Sånt är alltid lika roligt att få!



Har länge velat ha en maskroslampa.. fast i mindre modell och nu fick
jag äntligen det av min moster och morbror! ;) Tusen tack!!



Fick ett presentkort på Inlandets av pappa och c.o, det va superbra
för jag behövde verkligen en ny skoterhjälm. Hittade en till skapligt
pris, så det fick bli ett par glasögon också :) Är helnöjd!



Älsklingen chockade mig rejält och gav mig en värsting-ipod, en ipod
touch 8gb.. den är verkligen superbra!! Så nu kan jag äntligen slänga
min utnötta gamla mp3 och kan ju lova att träna själv är så grymt
mycke roligare nu med min ipod, I simply love it!! ;) Tusen tack!





Bild lånad från: www.google.se


På juldagen va vi först på middag i Kriberg hemma hos Hans föräldrar,
det va mycke folk och supermysigt och som vanligt så fanns det hur
mycke god mat som helst ;) Man behöver då aldrig va orolig över att
gå hungrig från varken hans föräldrar eller mormor ;) Älskar att va där!

Sen for iaf jag, Hans, Frida, Jocke och Jimmy in till stan.. för vi skulle ju
självklart ut ;) Alla utom Frida for ut till guran på förfest och där va det
riktigt trevligt. Tiden gick så grymt fort, sen skulle man helt plötsligt på
hotellet.. hann träffa en massa folk och hade hur roligt som helst den
kvällen. Älsklingen är ju också som han vart ibland.. så han fick för sig
att vi skulle boka ett dubbelrum och att jag skulle se det som en extra
julklapp. Han är för go´ alltså och himla mysigt va det ;)

Älskar förresten klänningen som jag hade på mig då, såhär såg den ut:





Nej, nu är jag bjuden på middag hemma hos mamma.. så bäst att börja
fara kanske :) Ha en mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0