Myshelg i smällkalla vintern! ;)

Ha haft en riktig myshelg ihelgen :) Började med jobb på fredagkväll,
inskolade en supertrevlig tjej och pga kylan va det inte så många som
orkade komma dit. Så vi få som va där satt mest och fika, prata, spelade
spel och såg tv. Riktigt trevligt!

Lördagen började med en kort promenad över bron i -30 grader, för att
gå till min morbror och låna hans bil. Såg ut som en isbit när jag kom fram ;P 
Hade iaf lovat min kusin att köra henne till Storuman och hjälpa till att packa
ur en lägenhet där. Det gick hur smidigt som helst, tog max en kvart att få ut
alla grejor.. så det va inte så mycke, men höll ändå på frysa ihjäl ;P

Tyckte att det va så fint på vägen dit, så jag va tvungen att stanna
och ta kort tvärt :)





På vägen hem svängde vi förbi second hand-butiken i Stensele och
jag som inte brukar köpa nåt begagnat lyckades hitta en riktigt fin
pinnsoffa. Tänk er den svart med en dyna eller några dynor i nåt coolt,
mönstrat tyg.. då blir den ju perfekt! ;)

Efter det blev vi bjudna på fika i Barsele, det va väldigt trevligt :) Tänk
att det finns så många mysiga ställen runt omkring en och det bästa av
allt va att dom t om hade ett lusthus ute på baksidan. Det är nåt som jag
absolut vill ha om jag flyttar till hus nångång framöver :)



På kvällen bjöd jag Frida på middag, en av mina favoriträtter såklart..
fläskfilé med grönpepparsås och potatisgratäng ;) Sen orkade vi inte
göra så mycke.. så vi bestämde oss för att passa på att ha tjejkväll
och hyra två filmer som killarna nog inte skulle ha velat se ;P

Ha lyckats se så många kassa filmer på senaste.. men dom här två
va bra :) Remember Me va faktiskt riktigt bra och den andra va mer
mysig på nåt vis, men klart sevärda båda två iaf :)





Idag ha jag haft en fixar-dag hemma.. tvättat, storstädat och bakat.
Så ikväll va det skönt att jag & Frida hade bestämt oss för att fara
och bada på spa. Älskar verkligen det, skulle lätt kunna va där i flera
timmar utan att bli less ;) Va bara synd att jag missade Solsidan,
men får se det på internet sen istället. Nej, kanske dags att börja
avrunda och fundera på sängen.. men skönt med sovmorgon imorrn
iaf och sen kalas på kvällen :) Det är mycke nu, men jag gillar det!



Bilder lånade från www.google.se

Kram & go´natt!

Kommentarer
Postat av: Micaéla (Syrran)

Hej!

Jag har Remember me och jag tycker också att den är grymt bra och + att det är en kille som är med i den som är SKITA snygg ;P och då fattar du säkert vem jag menar! ;) (Robert Pattinsson, som är med i Twilight och dom filmerna) ;P



Kram!

2011-01-17 @ 15:08:07
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/
Postat av: alexandra

schysst! det ska ju va en blomma!

2011-01-20 @ 09:21:14
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0