You´re amazing! ;)

Nu ha det ju hunnit bli ett nytt år och alla skriver nån slags summering 
om året som varit.. det tänkte jag också göra. Fast jag ha valt att främst
skriva om det allra bästa och vad kan nu det va? ;)

Kan ju börja med att säga att sommaren 2010 va den bästa någonsin,
av en massa olika anledningar.. dels för att jag hade min första riktiga 
semester och dels för att jag umgicks med riktigt härliga personer som
jag aldrig vill behöva klara mig utan.. ;) Och det va självklart då som 
jag lärde känna min underbara pojkvän och shit va glad jag är över det!
Kan inte riktigt med ord beskriva hur bra det känns och hur mycke jag
tycker om han.. ;) Vi ha en massa saker gemensamt och så grymt roligt
tillsammans.. han är bäst helt enkelt och gör mig verkligen lycklig ;) 
Precis som det ska va!


When I see your face.. there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are..! <3





Bilderna nedan är från helgen när vi äntligen blev tillsammans ;)
Det bästa jag ha gjort på länge!



Han va ju så fin i min mössa, så nu han ha fått en egen ;)






Kommentarer
Postat av: sis

Because you're worth it :) Perfect match osv ;D

2011-01-09 @ 22:53:34
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0