Stugmys med jordgubbar & champagne! ;)

Eftersom jag skrev att det va sån himla mysig miljö där runtomkring,
så kände jag för att visa några bilder. Finns det nåt jag skulle vilja göra
så är det att fara på en båtsemester ;) Måste bara fixa en båt och sällskap
först, men det är ju petitesser.. ;P Här nedan fanns det iaf en massa fina
båtar och den tredje bilden visar gamla sjöbodar, som nu är sommarstugor
för många. Va och gick och kikade på dom och det va verkligen supermysigt,
ungefär som ett sagoland! :) I´m in love!!
Ha ju varken nån vanlig toa eller dusch i stugan, vilket är en del av charmen
på nå vis ;) Men ha man väl tagit tag i att tvätta håret, så vill man helst
inte skita ner det direkt.. så då kan man göra som mamma på den här
bilden. Haha.. allt för att inte börja lukta stekos ;P
- Jag vill ha mat!! ;P
Syrran :)
Myspys!! :)
Syrran va så snäll och gjorde en frisyr på mig, snacka om skönt att ha
uppsatt i värmen :) Alla som känner mig vet att jag väldigt sällan ha det..
men funderar starkt på börja ha det ofta faktiskt.. så skönt!
Bild från sista kvällen, i väntan på middagen och Björn & Åse :)
Fina Maria eller Mia kallas hon oftast när vi är på plats båda två ;P
Fredrik & Naima :)
Fredrik busade en hel del och lät Naima få köra lite båt, så han blev också
en favorit kan jag lova ;)
Och då får man aldrig va ifred.. inte ens när man ska pinka ;P
Söt-skruttisen i en alldeles för stor jacka ;P
Sista kvällen va iaf världens härligaste kväll med jordgubbar, glass &
champagne för att fira att Björn & Åse ska gifta sig :) Stort grattis till er!!
Blev även en massa prat, skämt och skratt.. kände inte direkt för att
fara hem, men hemma är också bra på sitt vis :) Plus att jag snart ska
iväg igen, ner till skåne den här gången.. så det är skönt att hinna landa
hemma några dagar innan :) Nej, nu är det dags att bege sig ut i solen!
Ha en toppendag!!

Kommentarer
Postat av: BA

Mojsigt värre ! :)

kramar

2011-07-15 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0