Ystad i mitt hjärta! ;)

Nu är jag tillbaka i mitt älskade Ystad igen, för tredje gången! ;) Kan väl
kanske säga att det börjar bli en tradition att åka ner hit en gång per år 
och det lär fortsätta så, så länge jag få bestämma! ;P Hittills ha vi hunnit
med en promenad, filmkväll, fotosession med Malva, en halv dag på stranden
och en kväll på Kiviks marknad.. det va en upplevelse! Shit så mycke folk det
va och vilken härlig stämning, hann även med att se en grym motorshow :)
Sen när vi kom hem va vi så hungriga, så jag ställde mig och tvär-stekte
pannkakor vid 22.30.. gud så gott! Älskar semester, när man kan göra
precis vad man känner för! :)

Anna på flygplatsen :)



Söta Malva mitt i lunchen :)



När vi kom hem va det dags för Malva att sova en stund, så vi gick en
långpromenad. Så skönt, va perfekt väder för det! :)





Dag nummer 2 började med fotosession för Malva :) Hon va så duktig!
Sen blev det en mysig lunch utomhus innan vi drog vidare till stranden.
Nästan alla måltider här är som att bo på hotell, hundra tillbehör till allt..
ungefär.. :) Lyxigt känns det då!







Bilder nedan från Kiviks marknad & den spännande motorshowen som
vi såg :) Ska lätt dit nån fler gång!













Superfina Anna hemma på landet :)



Ja, Anna är ju kanske snäppet längre än jag ;P



Nej, planen för idag va att fara på stranden.. men vädret är inte det
bästa.. så det blir nog att strosa inne i Ystad istället! :) Hörs sen, kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser ut att ha det såååå härligt. =) Jag skulle också vilja se den där motorshowen. Grymt!

2011-07-21 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0