En gammal amazon.. ;)

Hittills ha min semester varit helt underbar! Ha bl a hunnit med två riktigt
härliga dagar på Lyckan, åkt amazon och spelat beachvolleyboll m.m.
Älskar nu när fler ha börjat bli lediga, så man kan hitta på en massa
roligt långt in på nätterna.. nattuggla som jag är! ;) Är ju bara tvungen
att visa en bild på Jacobs nya pärla! Ha själv alltid velat ha en amazon,
är som en viss charm över dom och att få åka en va minst lika bra som
jag hade föreställt mig.. om inte snäppet bättre! ;)
I torsdagskväll va jag och spelade minigolf med Frida, Emelie, Katta &
Emma :) Va riktigt trevligt och det sjukaste av allt va att jag vann! ;P
Det ha aldrig hänt förut, så jag tror faktiskt att jag ska rama in resultatet..
haha.. kommer då iaf att leva på det länge! ;) Här nedan ser ni en
koncentrerad Frida med sötaste bebismagen :)
Emelie (våran domare) & hunden Sigge :)
Coola Katta :) Men det blev himla konstigt ljus av nån anledning..
En glad Emma efter att ha gjort bort sista banan :)
Och här ha ni resultatet.. inte överlägset, men superbra för att va jag..
med tanke på att jag fick över 60 poäng förra gången ;P
Vi avslutade självklart kvällen med glass & en massa prat! :) Som sagt,
en väldigt trevlig kväll som snart ska göras om.. vissa vill ju ha revansch!
Nu ha jag tagit mitt pick och pack och dragit till stugan.. så lite mer
uppdatering härifrån får ni lite senare.. för nu är det bäst att skynda
sig ner och äta middag :) Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0