Blixtar och dunder..

.. önskar jag nästan att det va ;) Tycker att det är så mysigt när det är
sånt här väder! Perfekt att kunna va inne och bara mysa ner sig i soffan
framför en bra film eller baka en massa gott inför sommarens picknickar.
Ha börjat fylla frysen med en del nu, så det känns bra! :) Men om en och
en halv vecka går jag på semester och då får det gärna bli strålande sol.
Så man i princip kan bo på stranden och bada en jäkla massa, längtar!! ;)
Jag & Angelica gjorde lite mer avancerad bakning för ett tag sen och
tycker faktiskt att dom blev så där charmigt fina! ;)
En mysig kväll på Hawaiiudden i sommarvärmen! :)
Haha.. en rättelse :) Visste inte vad det va och det va nån som sa att
det va en liten ål.. men det va tydligen en blodigel ;P haha.. känns
faktiskt inte lika äckligt! ;P tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tillåt mig att skratta högt!

En ål? har du aldrig sett en blodigel förr??

En ål i älven nä vet du va...

2011-06-22 @ 10:41:46
Postat av: Micaéla Hedin

Ååå nu får du sluta frästa mig med dessa bakelser!

Kom hem till oss och baka lite, Skulle uppskattas! ;) hihi

2011-06-22 @ 12:57:16
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha.. nej, ha faktiskt sluppit se såna ;P va nån som sa att det va en liten ål, men tack för tillrättavisandet! :) nu vet jag hur blodiglar syns iaf, ha alltid undrat ;P

2011-06-22 @ 14:34:52
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0