Modevisningen!! ;)

Nu ha jag äntligen fått tag i några bilder från modevisningen, orka inte
vänta längre.. så tusen tack Alex! :) Visningen gick hur bra som helst,
va så sjukt nöjd efteråt! Solen sken, musiken dånade, modellerna va
peppade till tusen och vi hade verkligen en kanonbra konferencier..
Gerhard Stenlund :) Vilken show det blev! Helt underbart!! ;)
Längtar redan till nästa gång och då blir det i ishallen.. spännande!

Va inte heller helt fel att själv få bli stylad av Hårbolaget och visa upp
kläder från Lindex :) Såg rätt annorlunda ut, men blev riktigt nöjd! :)
Fick ha en fin klänning, som nu är i min ägo.. hehe.. och ha lite av en
"mohikan"-frisyr istället för mitt superraka hår :) Kom ju på att jag ha
glömt bort att visa senaste klippningen.. men ni kan iaf skymta min
undercut med stjärnan i.. ;) Får nån bättre bild sen.



























Sen så ville Lycksele TV att vi skulle va med på en intervju och jag är
väl inte direkt nåt stort fan av att prata sådär.. men det gick fint! :)
Klippet finns här och jag & Helena är med ca: 1min och 36sec in i
programmet ;P

http://www.youtube.com/watch?v=VV1-E9pNrZw&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: josefine

alltså maria, du borde ha såndär frisör oftare! så jäkla snyggt!

2011-07-04 @ 09:44:11
URL: http://hemmainorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0