Yran ;)

Känner att jag ha mycke att skriva om just nu, ha ju gjort en massa
roliga saker ;) Så jag börjar väl med att skriva lite om yran.. efter många
om och men, så bestämde vi oss för att sova över i Umeå. Va först chaufför
dit på fredagen i spöregnet och kände mig lagom mosig på lördagmorgonen..
men jag, Anneli & Annelie tog iaf min bil dit och shoppade först lite under
dagen. Sen va det bara att ta sig till Teg och "flytta in" hos Anton ;) haha..
är bara att konstatera att tre tjejer är lika med en hel massa grejer..
men vi hade sjukt roligt och det verkade även Anton & Johan ha haft!
Kvällen gick fort, stod i kö i en evighet innan vi tog oss in på TC och efter
det stod vi i kö på Max ungefär lika länge.. helt sjukt mycke folk! Sen blev
det en oväntad efterfest och somnade väl ungefär när man i normala fall
brukar kliva upp ;) men det är härligt, livet leker! Det där gör vi om!
Haha.. några musikvideor som beskriver helgens bästa: Motherlover och
The Creep med The Lonely Island ;) kolla in dom och nedan ser ni en
bild på när Anton och Johan dansar The Creep ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0