Jag vill ha sommar, nu!! ;)

Åh, va jag längtar till sommaren nu!! Det urtråkiga vädret som är idag gör ju att man längtar ännu mer, men nu när man ha fått ställa om klockan till sommartid brukar det ju gå rätt fort faktiskt. Hade bestämt mig för att inte ställa nån väckare imorse.. så nu känner jag mig rätt utvilad :) Ha haft en perfekt söndag hittills.. ha varit hemma och pysslat på lite, sen spenderat dagen hemma hos mamma och pratat om allt möjligt. Kom fort in på semestern och eftersom chefen ha varit på mig om att han vill att jag snart ska ha bestämt mig för när jag vill ha semester.. så satte alla tankar igång :) Är så mycke jag vill hinna med.. bl a självklart en resa ner till Ystad, nån tripp till stugan, motorveckan och en massa annat roligt :) Åh, va jag älskar sommaren!!
Nu är det dags att gå ner och hänga upp tvätten och sen börja med maten. Blir kycklingröra med klyftpotatis idag, mm.. så gott! Tur att Hans önskade det just idag :) Ha en mysig söndagkväll! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Micaéla

Hejj följ gärna min blogg via blogglovin, jag följer redan din :)

2011-04-27 @ 00:35:19
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0