Min födelsedag ;)

Är som ni vet inte den snabbaste i världen.. men ha inte haft nog mycke
ro i kroppen för att sätta mig ner och skriva. Ha varit allmänt stressad
och förvirrad nu ett tag, men försöker skärpa mig :)
Ha iaf hunnit fylla år sen sist och shit vilken underbar födelsedag jag
hade eller egentligen hela helgen :) Började med att jag & Frida va
förbi en stund på discot på mb på fredagen och sötaste Ortis och Ibbe
dansade en extra dans och fick alla till att sjunga för mig, inte dåligt! :)
På lördagen kom Elin hit och sov över. Blev party för hela slanten och
det kändes dagen efter kan jag lova.. men sjukt roligt hade jag, så det
va lätt värt det! :) På söndagen gick jag & Hans en promenad till hans
mormor och åt middag med henne, hans mamma, syskon och Micaela.
Det va riktigt trevligt och grymt god mat :) Sen va det bara att skynda
sig hem och bjuda på fika. Kom en hel del folk, så tur att man ha en
social pojkvän som orkar med ;) Tusen tack till alla som va med och
gjorde min dag!
Ha fått fylla år flera gånger och här nedan är resultatet.. ;) Älsklingen
fixade även så att jag äntligen ha blivit med iphone and I just love it!!
Fick presentkort på Åhléns av släkten och för det köpte jag svartvita
gardiner som jag länge ha suktat efter och en massa smycken!

Min present till mig själv blev det här coola smyckeskrinet ;)
Fick ett presentkort på Guldfynd av Hans föräldrar och för det blev det
den här superfina klockan som jag också ha velat ha ett tag ;)
Fick superfina magneter och äntligen en dörrstopp i form av en fågel,
mycke bättre än att ha en låda som bara är i vägen ;P Tack Elin!
Fick coola krokar av Anna, som passar perfekt till min samling! ;)
Älskar ju att matcha och nu ha jag en massa saker som hör ihop,
så roligt!!
Ha börjat märka att jag samlar på en massa saker lite sådär i smyg..
hehe.. för såna här burkar gillar jag också.. men dom är så dyra, tycker
jag. Så hittills ha jag bara två, en för smink och nu en för godsaker :)
Men nu är jag ju en bit på väg, tack lill-anna! ;)
Fick den här snygga hyllan och klockan nedan av mamma & Robert :)
Hade önskat mig dom från en inredningstidning, så tusen tack!!
Älskar verkligen Helenas roliga korgar, hon lyckas alltid göra klockrena
till mig ;) Ha ju iofs jobbat med varann länge nu.. så hon ha lärt sig vad
jag gillar och hur jag funkar :)
Fick även ett gulligt paket med posten av My :) Det är så roligt
att få paket hemskickade, tycker jag. Ska nog börja skicka lite
fler själv, så jag också får göra nån glad :)
Ha kvar några presentkort som jag också fick, är så roligt att
få det, tycker jag.. för då kan man unna sig saker lite då och då ;)
Nej, kanske ska börja fundera på att gå och lägga mig nu..
sov så gott och dröm sött! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Najsiga presenter du fick! Jag älskar klockan och smyckeskrinet! =D



Du kan väl komma och hälsa på mig snart? Miss ya! Kraaaaam

2011-03-15 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0