Kreativiteten blomstrar ;)

Ja, nu ha jag äntligen påbörjat mitt lilla projekt "skrubben" och bra blir
det..! ;) Det måste jag faktiskt få säga. Anneli ville hjälpa till med
målningen, så det fick hon mer än gärna och shit så roligt vi ha haft
under tiden! Hela fredagkvällen gick åt till att leka designers.. haha..
men vi hann även börja måla en del. Fortsatte med det i måndags och
blev faktiskt klara med "kläd-väggen" då och är hur nöjda som helst!! ;)
Så i tisdags va mamma snäll och tapetserade resten av väggarna
med en silver/svart/vit-randig tapet medan jag va på jobbet.
Tur att man ha en snäll mamma!
Bjuder nedan på några bilder från projektets gång. Älskar verkligen
mina idéer..! Nu är det bara en massa småfix kvar, som ska göra det
där "lilla extra".. så det kommer en till uppdatering vid nåt senare tillfälle!
Alla medel är tillåtna ;)
En koncentrerad Anneli ;)
Gillar min sköna målar-stil på just den här bilden.. haha ;P
Den färdiga "kläd-väggen" :)
Och här med den snygga randiga tapeten ;) Mer kommer inom kort..!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Blev jättebra ju! Gillar kläddetaljerna på väggen!

2011-05-19 @ 07:29:44
URL: http://varavuxen.blogspot.com
Postat av: Elin

Men så jäkla häftigt det blev!!! Jag ringer nästa gång jag behöver idéer. =P

2011-05-19 @ 09:12:38
Postat av: alexandra

snyggt!

2011-05-19 @ 13:09:47
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vad fint det blev med tapeterna på plats också :) Ska bli spännande att se det färdiga resultatet :) Kram

2011-05-19 @ 16:10:31
Postat av: Maria

Jag gillar den prickiga klänningen :)Bidde ju superbra!

2011-05-19 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0