Farsdag! :)

Nu ha det hunnit va farsdag och helt ärligt så va det nog den mysigaste
farsdagen någonsin :) På kvällen åt vi middag hemma hos Jonatans familj,
det är alltid lika trevligt och så supergod mat! Fick även marängtårta till
efterrätt, min favorit!! :) Men först på dagen så for jag & Jonatan ner till
pappa och bjöd på kladdkaka som jag hade bakat. Det skulle bara bli en
snabbvisit, eftersom pappa hade så mycket att fixa.. men vi fastnade
surrandes där i några timmar. Supertrevligt! Va imponerad över att t om
lillebrorsan satt kvar och va social hela tiden, i vanliga fall brukar han ha
så bråttom till tvn eller datorn direkt efter fikat ;P Appropå bilderna nedan,
pappa hade ju hittat åt en Bilsport-tidning från 1994.. där hans gamla
superfina merca va med :) Grymt roligt att se, för jag minns den än idag
och hur ledsen jag blev när han skulle sälja bort den. Fy ändå! ;P Tänk
om han hade haft kvar den, då hade jag lätt tagit över den! Skulle
nog bara ha tagit bort vingen först, men annars är den så snygg!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0