Fredagsmys på hög nivå! ;)

Igår va jag "värdinna" för ett inredningsparty, va verkligen supermysigt!
Vi va tio stycken totalt, plus tjejen som visade upp inredningsprylarna,
fanns så mycket fint. Har ju själv funderat på att börja sälja, så det var
roligt att se hur det gick till :) Efter själva visningen blev det självklart
fika. Bjöd på kladdkaka med en massa tillbehör: Glass, grädde, hallon,
vinddruvor, bananer och krossad turkisk peppar :) Supergott, om jag
får säga det själv ;) Goaste Frida hade även med sig chokladbollar som
hon hade bakat åt mig, fick även blommor av sötaste Anna när hon kom :)
Va som sagt, en väldigt mysig kväll och jag har konstaterat att jag har
världens underbaraste vänner! <3 Bjöd inte in alla just igår p g a att
vissa jobbade och sådär.. så sparade några tills nästa gång :) Så ni
som inte fick en inbjudan den här gången, kan vänta er en snart :)
Förresten, va inte helt fel att vakna och se att snön äntligen hade
lagt sig på marken.. underbart! Som jag har längtat! ;)
Frida, Emma och Alex :)
Anna och Anneli :)
Anna, Anneli och jag :)
Bästa bilden på Frida, Angelica, Johanna (skymtar henne på golvet)
och Alex i bakgrunden :)
Lina tog tag i fotograferandet, superbra! :)
Jag, Anna, Angelica och Alex satt kvar och pratade i flera timmar och
hade supertrevligt! :) Hann verkligen prata om allt mellan himmel och
jord.. bl a om sånt man sparat, typ dagböcker och liknande. Då kom
jag på att jag hade kvar några saker från lågstadiet, som jag tog fram.
Dels en bok som handlade om vad man ville bli när man blev stor..
min va rätt klockren ;P Ville bli taxichaufför, redan då tyckte jag att
det va fascinerande att man kunde få betalt för att köra bil och jobba
sent på natten, det va ju drömmen! ;) Är fortfarande en nattmänniska
och älskar att köra bil.. kanske borde bli det ;P Hade tydligen inte mamma
eller pappa som förebild just då, som många andra.. bl a Anna :)
Nej, nu ska jag äntligen äta frukost och kanske fundera på att byta från
morgonrock snart.. haha.. älskar helg!! :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa, jag kommer gärna om det blir nån fler gång : )

2011-10-22 @ 15:16:00
Postat av: marina

hur är det? :)

2011-10-22 @ 17:47:49
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0