Tjejkväll! :)

I onsdags hade vi som sagt tjejkväll hemma hos Emma :) Blev mest
en massa prat, lite bonde söker fru och så bjöd hon på väldigt mycke fika!
Undra vad man ska bjuda på för att knäcka det, för nästa gång blir
det tjejkväll hemma hos mig ;) Är roligt att skapa en egen liten tradition,
eller vad man nu ska kalla det. Speciellt sådär mitt i veckan, blir som ett
avbrott i den lite halvtråkiga vardagen. Umgicks förresten med Frida idag
igen, åt lunch på Lilla Bagis och fick mysa en stund med lilla Cornelia igen.
Underbart! :) Kanske ska ha spelkväll imorrn, älskar verkligen att lära
känna nya personer. Speciellt lika härliga personer som Frida :)
Kram på dig! Bjuder nedan på några bilder från tjejkvällen.

Här låg Cornelia och sov så sött största delen av kvällen :)
Katta :)
Frida och Sofia :)
Suddig bild på när Katta styggar sig med en vindruva ;P
Bara lilla jag :)

En del av allt fika som bjöds på ;)

Sofia som myser lite med lilla Cornelia :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh.. tack detsamma :)

Jag tror jag talar för alla: det räcker med att få se hur du bor, inget fika behövs.. eller kanske kan jag tigga mig en kopp te?!

Tyvärr har jag börjat känna mig krasslig så jag vet inte vad jag orkar med ikväll? ..vill inte bli sjuk :s

Jag hör av mig senare..

Kram

2011-09-10 @ 12:35:31
URL: http://frida85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0