Den blivande arkitekten ;)

Har alltid drömt om att rita mitt blivande hus, så för några kvällar sedan
satt jag och kikade runt på google och samlade lite inspiration ;) Problemet
är bara att jag gillar så många olika hus, så jag undrar hur jag ska lyckas
få ihop det riktigt ;P Men det lutar iaf mer åt det moderna lite annorlunda
hållet, fastän jag tycker att vissa "vanliga" hus ser så mysiga ut! Bjuder
på några av bilderna som jag hittade på www.google.se iaf :) Vilket tycker
ni bäst om?
'
Just när jag höll på med mitt inlägg, upptäckte jag att Elin lustigt nog
också hade lagt upp några husbilder ;P Snodde bilderna nedan från henne,
för det huset såg så coolt ut ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag gillar det andra huset, det vita. Det såg lite ut som du;)

2012-04-02 @ 21:09:52
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag bara älskar det fjärde huset. =) Ja men visst var det coolt. Har tydligen fått någon hus-utmärkelse någon gång. =)

2012-04-03 @ 08:49:58
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0