Bebismys! ;)

Undrar verkligen när jag ska få allt att gå ihop..? Just nu hinner jag inte med
nånting känns det som, är alldeles för trött efter jobbet för att ta tag i nåt.
Har inte lyckats ta mig iväg och träna en enda gång det här året.. inte bra!
Men har satt ett nytt mål för mig själv faktiskt, så vecka 11 är det dags att
ta tillvara på tiden lite bättre :) Och då menar jag vardagarna, för helgerna
älskar jag! Har alltid så himla mysigt :) Hade extra mysigt i fredags när jag
fick fara förbi på BB och hälsa på Alex & Krille och mysa med deras nyfödda
lilla Ellen. Så söt!! Stort grattis än en gång, kommer snart och hälsar på igen! ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja och ta med dig jonathan! Så rädd kan han ju nte va för bebisar;)

2012-03-01 @ 15:35:46
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0