Fågelbur ;)

Nu när man har börjat längta efter vår och sommar, så vill man ju ljusa
upp och förnya lite hemma ;) Ska kolla ut tapeter till vardagsrum & sovrum,
vill iaf byta fondväggarna.. och sen få in lite mer turkost hemma. Blir så
glad av den färgen, så är bland annat på jakt efter en turkos fågelbur.
Hittade en variant på en liten inredningsbutik här i Härnösand, men den
va inte exakt som jag ville.. så jag tror faktiskt att jag skippar den och
väntar tills jag hittar nån finare, typ som nån av dom på bilderna nedan.
För den jag hittade va så klen och kantig på nå vis.. ;/ Så säg gärna till
om ni har sett nån supersnygg nånstans ;) Bilderna nedan är lånade från www.google.se

Kommentarer
Postat av: alexandra

just nu läser jag "gömda", sen ahr jag en till från dig som hette nt annat;)Jag vet inte om det var dina eller om de var Lenas..

2012-02-16 @ 09:01:45
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fina!

2012-02-19 @ 13:51:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0