Semlor <3

Skönt att vara hemma igen och det va verkligen inte helt fel att komma
hem och se vad min älskade pojkvän hade ställt så fint på bordet ;)
Va ju borta på alla hjärtans dag, så vi tänkte ha lite extra mysigt i
helgen istället :) Är som svårt det där med alla hjärtans dag, tycker jag.
Många bojkottar det mest för att det har blivit en så kommersiell grej
av det.. men jag tycker ändå om det på nå vis, speciellt när det råkar
infalla mitt i veckan. Då kan man behöva lite extra uppskattning, även
om iaf jag själv är duktig på ge det året om :) Så fastän jag va borta
nu, så kände jag för att va lite gullig. Så innan jag for gömde jag ett litet
LOVE-påskägg med godis i och en lapp där det stod att jag hade gjort en
liten spotifylista med låtar som får mig att tänka på han och självklart ett
supergulligt kort, om jag får säga det själv ;) Det gäller att va lite påhittig
iaf, vad gjorde ni andra? Skulle va roligt med lite nya tips :)
Har insett att jag är en sån där som aldrig kan ta det riktigt lugnt. Igår
va jag ju ledig och tänkte först att jag skulle försöka att inte planera in
nåt alls.. hur tror ni att det slutade? ;P Lyckades faktiskt sova ut till 10,
men sen var det full fart. Va en liten "sambandscentral" som fixade en
massa presenter till syrran (ska snart på kalas), jag & Frida råkade
spendera 1,5 timme på Åhléns.. haha.. men roligt hade vi ;) Hade ju
tänkt köpa nya gardiner nu när det va ett sånt bra erbjudande, men
ångrade mig.. fanns inga som kändes riktigt hundra. Så det enda turkosa
jag fick med mig hem va en fruktkorg ;P Så gick det med att få in våren ;P
Skulle även handla en massa mat och överraska pojkvännen med en
supergod middag, men det gick inte heller som planerat.. har ju blivit
en tidsoptimist ;P Så det blir ikväll istället :) Hann iaf med att baka bullar
& mega-semlor igårkväll, så det är jag rätt nöjd över. Nu har jag ju hunnit
med att baka litegrann innan jag fyller år, annars brukar det oftast bli sån
stress med det. Riktigt fredagsmys blev det då iaf med tända ljus och
doften av nybakta bullar, älskar det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jon fick ett smart cover till sin ipad och han blev skitglad. =) Själv fick jag ju rosa jeans så jag blev ju inte så ledsen själv heller. ;)



Haha vad roligt att du gjorde megasemlor för själv gjorde jag minisemlor, med rosa grädde och hjärtan på eftersom det var alla hjärtans dag. ;)



Kram pårej!

2012-02-18 @ 11:16:15
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

ja just det, bebisen kanske kommer på din födelsedag! Men det hoppas jag inte.. ;)

2012-02-18 @ 14:40:10
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0