Älskar kalas!!

Under dom första månaderna av året blir det ofta kalas, själv tycker jag
då mest bara att det är mysigt :) Är så himla härligt att få träffa släkten
så ofta, måste bli bättre på att bara spontan-bjuda hem dom på fika eller
middag. Appropå det, Helene.. jag längtar tills det blir palt nästa gång ;)
Hoppas att hon läser det här.. hehe.. för min moster är grym på att
göra palt! Hur som helst, så nu senast var det kalas för min älskade syster
och bilder från det mysiga kalaset kommer nedan :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

2012-02-24 @ 14:20:16
URL: http://www.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag fick hjärtsläpp i två sekunder.... (inlägget innan) haha...



Jaså du har på dig din idag du. Jag hade tänkt ha min tidigare i veckan på jobbet men så kom jag på att tänk om jag får sparken om mina tatueringar syns på jobbet. Gamlingarna kanske blir rädd för mig där i luckan. =P



Vad hade du till föresten? =)

2012-02-24 @ 14:22:08
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0