Vill ha!! ;)

Känner att det har varit lite inredning nu på ett tag, så jag
måste ju bara visa några av Åhléns bästa.. enligt mig ;)
Är så himla roligt att jobba när det är så mycket färg,
på i princip allt. Man blir så glad!! Älskar den söta lilla
rosa fåtöljen med fotpall, den står högt upp på min
önskelista! ;) Har lånat alla bilderna nedan från:
http://www.ahlens.se
Gillar även den här Acapulcostolen, fastän den inte riktigt är min stil
egentligen. Tycker ändå att den är så grymt cool! Har dock lite svårt
för att bestämma mig för vilken färg jag helst skulle vilja ha, om jag
skulle köpa nån ;P Svart är ju mest praktiskt, men dom andra är ju
också så snygga! Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ÄLSKAR Acapulcostolen och skulle lätt valt en gul. Jag älskar knallgult! Kram påre och vi ses på lördag. =)

2012-02-01 @ 22:06:59
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0