Vad hände under 2011? ;)

Januari: Ja, vad hände då egentligen? Hm.. inte så mycket intressant ;P
Fyndade en kökssoffa i Stensele, som jag skulle göra skitsnygg.. men den
står fortfarande i pappas garage och väntar på att nåt ska hända.. innan
nästa årssummering ska jag då ha tagit tag i den ;P Skärpning! Annars så
va det ju den roliga Knuffarcupen och jag & Frida som hade hållit på att
försöka lära oss att bli grymma på att sladda bestämde oss för att själva
va med nästa gång.. haha.. vi gav upp den idéen ganska fort ;P

 

Februari: Hände inte direkt nåt speciellt.. men hade lagt upp en bild på när

jag hade min supersnygga hårfärg, som världens bästa Angelica hade fixat!

Vill ha sådär igen nångång ;)

 

 

Mars: Min förkärlek till ugglor blommade upp igen. Har alltid älskat ugglor,

mest för att dom påminner så mycket om mormor. Hon samlade på ugglor

och hade säkert ett trettiotal :)  Hände även några fler saker i mars, började

planera den stora modevisningen på torget och våran klassåterträff. Båda

grejorna blev väldigt lyckade! Hade tänkt lägga upp bilder från klassåterträffen

vid ett senare tillfälle och kanske ge några tips till andra som är intresserade

av att anordna nåt liknande :)

 

 

April: Det va en tung månad, men en positiv sak som hände då var att jag

besökte en spåkvinna som gjorde Face Reading på mig i en hel timma :)

Shit vilken härlig känsla jag hade i kroppen när jag gick därifrån, som en

befriande och peppande känsla. Hon sa en massa saker som hade hänt

när jag va liten och som skulle hända framöver och flera saker har faktiskt

redan inträffat :) Vet att många är skeptiska, men jag tror på det andliga..

att det finns personer som kan förutspå vissa saker och få kontakt med

andevärlden.

 

Tänkte att jag skulle räkna upp några av sakerna som redan har inträffat.

Dels så sa hon att jag mår bäst av att använda min kreativa sida (hon hade

helt rätt!) och att jag skulle ta tillvara på den, antingen via jobb eller hobby.

Hon tyckte att jag hade känsla för detaljer, färg & form och skulle jobba med

inredning, på nåt vis. Hon sa även att jag inte skulle ge upp min dröm bara

för att jag inte tog mig in på t ex nån utbildning, för att det fanns andra vägar att gå..

t ex kvällskurser och man kan läsa sig till mycket själv. Jag skulle byta jobb inom

snar framtid, antingen inriktning eller till nåt helt annat. Fick ju först mer ansvar

inom fritidsgårdarna, så jag jobbade heltid och fixade saker både åt Mysak &

Loftet, sen började jag jobba halva tiden på Lindex som säljare och nu har jag

mitt drömjobb (ett väldigt kreativt!) som visual merchandiser på Åhléns!! ;)

 

Det va så roligt att höra henne berätta hur man själv var som person och

tips på hur man kan förändra vissa saker och vad som kommer att hända

dom närmaste åren. Det enda hon visste om mig innan hon började, var hur

gammal jag var och att jag jobbade som fritidsledare. Så det är helt sjukt! :)

Skulle ha skrivit mer.. men känns som att det här inlägget blir alldeles för långt

då, men jag rekommenderar henne starkt. Hon heter Anita och hemsidan är:

http://www.akupunktura.se

 

Bild nedan är lånad från: www.google.se

 

 

 

Maj: Jag & Anneli påbörjade projektet "Skrubben" som snart är en färdig

walk-in closet och en helt underbar sådan! Måste bara se till att få lite tid

över att fixa det som är kvar att göra.. vilket är att montera några enstaka

krokar, som inte riktigt vill va där jag vill ha dom.. ;P Annars är det bara

kvar att måla listerna och byta ut taklampan mot troligtvis en liten takkrona..

om jag inte blir för snål ;P




Juni: My & Majja va här!! Va så mysigt att få rå om dom i några dagar och

shit så roligt vi hade! Fick visa dom runt i mitt fina Lycksele.. och dom fick

även uppleva hur vi festar häruppe.. haha.. att vi t ex kan köra 15 mil bara

för att fara till ett öltält och surra med folk på en parkering ;P



 

Juli: Va nere i mitt älskade Skåne och hälsade på igen :) Helt underbart

såklart och faktiskt så va hela juli månad helt underbar! Hade roligt som

aldrig förr, bodde i princip på Lyckan med Anneli och motorveckan va helt

sjuk! På ett positivt sätt :) Va dels då som jag & Jonatan började lära känna

varann lite smått.. och se vars det ledde? Jo, till att va hur lycklig som helst! <3

Åh, va jag längtar till sommaren!!!!

 

 

 

Måste ju tillägga att jag vann i minigolf för första gången någonsin!! ;)




Augusti: Hittade åt några härliga bilder från en av gångerna under sommaren

som jag va barnvakt till Naima :) Va barnvakt rätt mycket under sommaren,

men det va mest bara roligt!






September: Blev tillsammans med Jonatan! <3 Helt underbart! Och lyckades

hitta två tavlor som verkligen passar in hemma hos mig. Dom är målade av

Frida Moberg och hennes blogg hittar ni här: http://hellomiami.blogg.se/

 





Oktober: Började äntligen jobba på Lindex, på "riktigt" :) Hade ju bara jobbat

lite extra innan. Stormtrivdes där kan jag lova!




November: Påbörjade äntligen och blev klar med min älskade tatuering!!

Är så himla nöjd över den! Nån som vill veta varför jag har valt att göra den just

sådär, med dom motiven? Inte? ;P Jag berättar iaf ;)

 

Uggla: Till minne av min mormor, som samlade på ugglor.

Manga-tjej: Älskar denna bild av mig som en tjej (Daniella) som gick på

fritids ritade, kände att jag ville få va lite ego och snegla på mig själv ibland ;)

Cupcake: Till minne av den underbara tiden i Sundsvall, många cupcakes i

fokus då ;) Och speciellt My & Majja vet vad jag menar med det.

My Little Pony: Barndomsminne, älskade My Little Pony! Mest för att dom va

så härligt färgglada!

Ankare med text: Står Crazy little thing called love på det och kärlek är verkligen

så crazy det bara kan bli, man förstår sig sällan på det.. men underbart är det! ;)

Tre stjärnor: En stjärna för varje syskon och resten av sakerna är "bara"

snygg utfyllnad :) Så nu vet ni det! ;P








December: Hela december va ju bara allmänt mysig. Hann t om med två

glöggkvällar och ett besök med Naima på julparken :) Gjorde även min sista

dag som fritidsledare på Mysak.. med blandade känslor :) Kan ju hursomhelst

sammanfatta 2011 som ett mycket bra år, men 2012 blir ännu bättre! Det känner

jag på mig :)






Kommentarer
Postat av: E

Jäklar vad taggad jag blir då jag ser din tatuering.=D På måndag är det mint tur!!! Visst kommer du förbi och hälsar på mig? ;) Kram



2012-01-18 @ 16:45:39
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: amanda f

äre någon i stan som gör en face reading?

2012-02-11 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0