Hedin-design ;)

Nu när man är inne i modesvängen tänkte jag att det passade bra
att blogga om och göra reklam för min käre farbror Joakim ;) Han
har ju äntligen (även om det nu va ett tag sen) startat ett eget företag
och har inte längre sin stora passion "bara" som hobby. Utan nu kan
man anlita honom och få något supersnyggt uppsytt. Tänkte att jag
skulle visa lite av det han har gjort, lånade bilderna nedan från
hans hemsida: http://www.hedin-design.com/
Han är grym, om jag får säga det själv! ;) Just nu håller han dessutom
på att designa en klänning som jag ska ha på Björn & Åses bröllop.
Längtar tills jag får se den! Ska bli spännande ;) Passade på att be
honom om en klänning nu, för det va alldeles för länge sen och han
har sagt att han blir ledsen om han inte får designa min bröllopsklänning..
men man vet ju aldrig om man gifter sig.. så därför passade jag på nu ;)
Han ska även göra en till syrran och mamma.. vissa har tur! :)

Kommentarer
Postat av: BA

Fantastic! :)



Hälsa



Kram



BA

2012-01-31 @ 23:14:13
Postat av: Syrran

Han är bara bäst juh!

Min balklänning kommer han inte undan iaf!;)

2012-02-01 @ 15:31:24
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0