I can´t believe it, but I´m done!! ;)

Kan knappt fatta att jag säger det, men nu är jag äntligen klar med min walk-in!! Jippie!! ;) Gav upp hoppet om att hitta en kristallkrona som föll mig i smaken, så det fick bli en budgetlampa istället för ynka 349:- och tur va då det, eftersom den inte gick att sätta upp som jag ville. Va nog inte tänkt att man skulle kunna byta lampa därinne ;P Men när man har fått en bild av hur man vill att nånting ska se ut, så ger man sig inte i första taget!
 
 
 
 
 
 
Har försökt tänka lite smart, så jag har bara köpt och fixat saker som jag vet att jag kommer att ha användning för även sen.. om jag nångång får för mig att flytta. Så jag bad några på AME att bygga en skohylla till mig, som har exakt rätt mått och som sedan kommer att passa perfekt bredvid min andra hallmöbel. Dom fixade det för en väldigt billig summa, så anlita dom om ni har någon idé men inte riktigt kan eller känner att ni har tid själva. Köpte även ett svart nyckelskåp på SK Möbler, som jag just nu använder som spegel och förvaring av örhängen :) Helt perfekt ju!! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så sjukt bra det där blev!!! =)

Och två blogginlägg på så kort tid, I Like!! <3

Svar: Tack gumman!! <3 Jag är supernöjd ;) Haha.. ja, men jag försöker ju bättra mig ;P Förresten, klipps bilderna konstigt för dig? När jag håller på med inlägget ser det bra ut, men när jag publicerar ser det ju ut som att jag är kass på ta kort ;P
Maria Hedin

2012-07-12 @ 09:28:42
URL: http://www.ellllliiiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0