Finns det hjärterum så.. ;)

Älskar som sagt att fylla år och oftast får jag göra det flera gånger ;)
På min riktiga födelsedag firades jag av Jonatan, hans familj och mina
kompisar. Himla mysigt! :) Igår firades jag av släkten, mest eftersom
mamma har varit bortrest.. hon va i Marocko, vilken lyx! ;P Måste unna
mig att fara utomlands snart känner jag, va ju bara 10 år sen sist.. ;/
Hur som helst, så va det en himla mysig kväll även igår när vi trängdes
ca: 20 st i min lilla tvåa ;) Vissa tyckte att jag skulle behöva bygga ut,
men finns det hjärtrum som man brukar säga.. och såklart en massa
go´fika så brukar det oftast gå bra ;P Fick iaf en massa fina saker,
bl a en ljusslinga, affisch, pall, ett sy-kit, pengar, presentkort och många
fina blommor m.m. :) Bilder från kalaset kommer nedan. Förresten,
tack för tipset Lina! Det blev en fågelbur från Hotellshopen, den va ju
superfin.. fastän den inte va turkos ;P Fyndade även en massa
scrapbooking-grejor på Nya Tryckeriet i fredags! Skynda er dit om dom
har nåt kvar fortfarande, 70% rea är ju helt sjukt billigt! ;P

Kommentarer
Postat av: evelina

Vilken härlig födelsedag du verkar haft, de va ju bra! :) Men du..vill du ha den turkos skulle ja köpt turkos spray och sprayat den ;) jag brukar göra det med mååånga saker..hehe det är väldigt fiffigt och lätt göra sen blir det väldigt bra dessutom:) hare bäst vännen så ses vi!

2012-03-23 @ 10:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0