The greatest lovestory ever told, is your own! ;)

I fredags va det ett halvår sen jag & Jonatan blev tillsammans, officiellt
alltså.. ;) Firade litegrann med att ha en mysig kväll med lyxmiddag
och sen for vi förbi Jonatans föräldrar en stund :) Alltid lika trevligt
och tiden går som sagt fort, när man har så underbart roligt! <3
Annars så har vi varit grymt duktiga i helgen, har både städat förrådet
på en massa skräp och sen städat bilen både in- och utvändigt! Skönt!! :)
Tog även årets första cykeltur idag.. eller Jonatan cyklade och jag fick åka
på pakethållaren ;) Det va inte dumt! Längtar ännu mera till sommaren nu!
Avslutade helgen med att fara och sola och sen bada på spa med Frida.
När jag har hus ska jag prioritera att göra ett hemmaspa! ;) Skulle va
så underbart skönt! Tänk att få lägga sig i bubbelbadkaret och koppla
av efter jobbet.. sweet! ;) Nej, nu är det färdigsvamlat för ikväll..
ha en fortsatt mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0