Kalas och party! :)

I fredags fyllde ju min älskling år! :) Började med att överraska han med fika på sängen och glad blev han! :) Hann t om öppna ett paket också innan vi for och jobbade. Sen på kvällen firade vi hemma hos hans föräldrar, blev bjudna på supergod mat (en av mina favoriträtter), smörgåstårta, marängtårta och en massa annat fika :) Några av Jonatans släktingar kom också dit och firade, så vi hade en väldigt mysig kväll ute på deras altan :)

På lördagen lånade vi Edströms amazon och körde till Åmsele. Det va jag, Jonatan och några av hans kompisar. Det va superfint väder och vi hade hur roligt som helst efter vägen :) Det är ju på nåt konstigt vis alltid roligast, iofs samma sak som att det oftast är roligast på förfesten ;) Träffade en massa härligt folk, så jag längtar då redan till nästa år!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0