En natt på slottet ;)

Det har tagit tid, men nu har jag äntligen laddat upp bilderna från bröllopet :)
Eftersom det är så himla många bilder, så blir jag glad om ni ens orkar kolla
igenom alla.. så därför blir det inte så mycket text den här gången. Ni får
nog in rätt känsla ändå, va som sagt ett underbart fint bröllop! :) Började
ju dock med att hälsa på goa My i några dagar och längtar redan tillbaka!
Va lite väl intensivt den här gången med saker som skulle fixas och så..
så nästa gång ska jag se till att inte ha några måsten utan bara kunna
umgås och hitta på en massa tokigt! :)
Några nya favoritkläder och i bakgrunden skymtar ni den superfna
tapeten som My har i sin hall :)
Hann iaf fara förbi Mys gulliga mamma en stund :) Fikade på altanen,
pratade ikapp litegrann och sen gjorde hon lite sista-minuten-fix på
klänningen åt mig, supersnällt! :) Måste ju iaf åka ner dit igen nångång
när det är riktig sommar, så jag kan bada i poolen ;) Såg så härligt ut!
Syrran bodde också hemma hos My en natt, trevligt! :)
Världens bästa My i tröjan som jag tvingade henne att köpa! ;)
Nyfixad och redo att fara på bröllopet! :)
Fina syrran! :)
I kyrkan :)
Vackra brudparet Björn & Åse! :)
Suddig, men härlig bild! :)
Deras söta bil ;)
Vackra Maria och stiliga Fredrik :)
Här nedan på Yxtaholms slott hölls själva festen :) Verkligen superfint!
I detta hus bodde jag och syrran en natt :)
Medan vi väntade på brudparet serverades champagne och jordgubbar :)
Min superfina mamma! :)
Son & pappa :)
Här höll Robert ett väldigt fint tal för sin älskade son och hans hustru :)
Va många som höll så himla bra tal, är riktigt imponerad!
Man va ju så fokuserad på brudparet, så glömde nästan bort att ta kort
på annat.. men en bild på mig i den fina klänningen lyckades jag då hitta
än så länge iaf :) Va ju förresten filmtema och shit vilket jobb dom måste
ha lagt ner på alla förberedelser.. hade ju t om skrivit gästpresentationer
om alla 60 gäster. Roligt och väldigt imponerande! :) Gillade min starkt! ;)
Såhär hade dom skrivit:Maria Hedin: Mest känd för: Att arrangera modevisningar.
Har en fäbless för: Design, bloggande och färgglada frisyrer. Filmreferens:
Skulle kunna slå vilken scenograf som helst på fingrarna.
Senare under kvällen gick alla ut och tände några slags ljussaker,
som man sedan släppte upp i luften.. ;P Såg iaf riktigt mysigt ut.
Tusen tack Björn & Åse för att vi fick va med och dela det med er! :)
På söndagen när vi va på väg hem passade vi på att besöka Gripsholms
slott i Mariefred. Det va också en upplevelse och lite roligt med en guide
som inte riktigt hade nån koll ;P

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad snygg klänningen var!

2012-05-30 @ 22:02:53
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vilka fina bilder! Ser riktigt mysigt ut, vilken upplevelse :) Vill gärna ha en kopia av kortet på storebror och Mia, det från bröllopet :) Måste ses snart, vi ska ju börja promenera igen... Kram

2012-05-30 @ 22:03:56
Postat av: Frida

Gud så mysigt! Verkade vara helt underbart:)

2012-06-02 @ 11:01:43
Postat av: Maria

Vilka fina bilder det blev, vill nog nalla några till en fotobok :)

2012-06-03 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0