Vindkraft..

Inte varje morgon som man blir stoppad av en journalist som undrar om han får ställa en fråga. Tänkte självklart att nog går väl det bra. Visste dock inte att frågan var om vad man tyckte om vindkraft och varför och att man dessutom va tvungen att bli fotad ;P Med en bad hairday och extremt liten koll på vindkraft så kändes det väl sådär, ett luddigt svar blev det då iaf ;P haha.. och han sa att han medvetet inte sa nåt om att man va tvungen att va med på bild, för då brukar han ha svårt att få med sig folk ;P Nån fler som råkade ut för det? Haha


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha...jag är en sån som brukar råka ut för såna där journalister som vill fota och ställa frågor. En gång fick blev jag och emma stoppade i stockholm, någon som ville fota oss i våra hillbilly-punk-outfits och samma dag ville några ungdomar, ungefär jämnåriga med oss att vi skulle vara med i deras skoltidning, vi avöjde båda grejerna. En annan gång fick jag frågan om jag tyckte det var rätt att MB i Lycksele skulle visa American psyko precis efter styckmorden men jag minns inte vad jag svarade. Senaste gången jag ställde upp var för flera år sedan när jag fick frågan vad jag tyckte om den svenska välfärden. Då hade jag ingen aning om vad det var för något utan lät helena som också var med svara först och så sedan gav jag en luddig kopia av hennes svar. Men i tidningen såg faktiskt mitt svar bättre ut än hennes. ;) Sedan dess säger jag alltid nej ifall någon fråga om dom får ställa en fråga, men de fortsätter ändå fråga. =) Shit, nu har jag ju ungefär gjort ett blogginlägg i din blogg. =P Kraam

2012-05-10 @ 14:45:25
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0