Våran ängel..



Bild lånad från: http://drimans.se/jumpnjoys/bilder/Angel.jpg

Imorse miste vi en av mina absoluta favoriter, Anna-Karin..
självisk som man kan va ibland så önskar man ju självklart
att hon alltid skulle ha funnits kvar.. men hon har varit stark
och kämpat mot sjukdomen länge nog. Hon kommer ändå
alltid att leva kvar hos oss, som den varma personen hon va.

Kan ärligt talat säga att hon va och är fortfarande en av mina
förebilder. Hon va en sån omtänksam och genomsnäll människa.
En bra lyssnare och gav alltid goda råd, precis som min moster.
Minns än idag hur roligt det va att hjälpa till på Lek & Hobby,
gjorde även min första praktik där :) Hon va en sån härlig
person. Hoppas verkligen att alla har/har haft en sån människa
i sitt liv nångång.

Idag när jag fick veta det tänkte jag först att jag inte skulle orka
umgås med nån, men tänkte om nästan direkt.. hon va ju jämt
så glad och positiv och skulle nog vilja att man va det själv.
Så istället för att sitta inne och deppa hela dagen, umgicks jag
med en av mina absolut äldsta vänner. Vi gick på promenad,
skrattade och pratade om gamla minnen. Va verkligen rätt
person att umgås med just idag, en som har känt mig i nästan
hela livet och som vet hur jag funkar. Tack vännen!

Ikväll for jag förbi kusin Jenny en sväng och syrran & Naima
va också där. Anna-Karin har ju som varit Jennys extramamma
och som en släkting till oss. Så det kändes skönt att bara få
va med varann och prata om allt. Johan, hennes son kom också
dit en stund och han är verkligen som en kopia av henne. Är så
härligt att se att det finns fler som är lika genomsnäll och lika äkta.

Tankarna finns hos hennes familj!



Bild lånad från: http://images.paraorkut.com/img/pics/images/m/makes_you_smile-2732.png

Kommentarer
Postat av: K

Va fint du skrivit! :)

2010-03-31 @ 14:39:14
Postat av: Lina

Hej gumman! Hoppas att du är okej! tänker på dig! Kram/Lina

2010-03-31 @ 21:18:59
Postat av: BA

Så fint och tänkvärt.....

2010-03-31 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0