Tjej-helg! :)

I helgen va jag i Umeå med Cecilia, Jenny och Malin. Vi skulle fira Malin
sisådär två år i efterskott.. hon hade fått i present av oss förut att vi skulle
fara till Umeå en helg och shoppa, äta gott, se bio och så skulle hon få en
sminkkurs på MakeUp Store :) Så nu blev det äntligen av och supertrevligt
hade vi verkligen! Vi ska se till att det inte dröjer lika länge tills nästa gång.
Här sitter Malin och fikar på det mysiga caféet vid Barnens Hus, va bara
tvungen att ta kort på det :)
Några utslagna tjejer efter en hel dags shopping ;P Så det blev ingen
bio, utan en mysig hemmakväll med film och en massa gott istället :)
Vi fick bo hemma hos Jennys kompis Elin, va himla mysigt i hennes
prickiga lilla etta :) Bjuder på några bilder från lägenheten så att ni ska
kunna få in rätt känsla :)
Uggletavlan från IKEA blev självklart min favorit! :)
Hela glada gänget, med Elin som fotograf :)
Superfina Malin efter en sminkning på MakeUp Store :)
På vägen hem blev det förresten lite action ;P Låg bakom en volvo,
som körde lite väl sakta.. så jag hade först tänkt köra om.. men när vi
mötte en annan bil, så höll gubben i volvon nästan på köra in i den.
Såg knappt ut som nåt mellanrum alls mellan bilarna, så jag trodde
att det skulle smälla.. men det gjorde det som tur var inte. La mig iaf
lite längre bak, för att kunna stanna i tid om nåt skulle hända.. och vad
händer?? Jo, gubben i volvon får sladd på bilen och kör av vägen. Han
hamnade ner i diket, så vi stannade av och gick ut och kollade hur det
va med gubben. Han va okej, så vi hjälpte honom bara att ta sig upp
ur diket. Tur att jag och syrran är starka ;P Nej, det var allt för den
här gången.. nu måste jag göra mig iordning. Ska snart spela bowling
med Lindexbrudarna och se till att vinna över Dressmanns personal ;)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

2011-11-22 @ 17:41:32
Postat av: Elin

Oj det blev visst inget. ;P



Det jag skulle skriva var iaf, har du inte hjälpt en gammal gubbe med bil tidigare. Utanför ica södermalm eller nåt sånt?! =)

2011-11-22 @ 17:42:47
Postat av: Anonym

Men vilket mysigt fik! de ha ja då totalt missat..! Måste uppsöka de nästa gång man är i umeå då alltså :) Hoppas allt ä gött/Kram/E

2011-12-02 @ 01:05:59
URL: http://ejvilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0