Mitt mysiga kök ;)

Nu när min LOVE-hylla, som jag fick i födelsedagspresent äntligen ha
blivit uppsatt.. så kände jag att det passade bra att visa några bilder
på köket :) Men jag är kass på ta bilder, som ger rummet rätt känsla..
får jobba på det. Fick förresten höra från min kusin, tror jag.. att det
va nån som beskrev sin inredningsstil ungefär såhär: Jag vill att det
ska kännas som en stor kram när man kommer in! Det vill jag med!
Här nedan ser ni lite bättre hur tanken va ;) Ser rätt coolt ut när man
står i vardagsrummet och tittar in i köket.. LOVE både här och där.
Love is in the air, kan man väl säga! ;)
Va på tjejkväll hos Emma igår, bloggar nog om det sen ikväll. Inredning
va hursomhelst självklart ett av samtalsämnena ;) Emma vill ha hjälp med
att inreda sin lägenhet.. så jag fick lite att fundera över :) Hon ha inte bott
så länge på hedlundavägen, så hon ha inte hunnit sätta sin personliga touch
på lägenheten än. Va t ex rätt tomt i köket.. köksbänken va helt tom.
Men såhär brukar det börja se ut när man ha bott in sig ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker nog att det känns lite som en kram att komma in i din lägenhet....ska gör apannkaks tårta och är i desperat behov av ditt pannkaks recept!? måste ringas snart!

kram

2011-09-09 @ 21:11:40
URL: http://www.dujagochentill.se
Postat av: jennie

Gilla LOVE-hyllan, vars ha du hittat den? :)

2011-09-14 @ 11:27:09
URL: http://jnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0