Älskar fynd!

Vissa gånger ska man bara få ha tur alltså :) Först hittade jag för ett tag
sen ett nytt superfint ugglehalsband, mitt gamla har använts så flitigt så
det har redan blivit lite slitet ;/ Hittade även ett par uggleörhängen och
typ converse, för en väldigt billig peng på Ur & Penn :)
Beställde även ett vänskapsarmband till mig & Frida, där en del av summan
gick till Barncancerfonden. Tyckte att det va så sött och så gjorde man
ju samtidigt en god gärning.
Idag hade jag också turen vid min sida och lyckats få tag på helt oanvända
skor för 40:- på Second Hand, nöjd tjej!! ;) Gick egentligen bara dit för att
se om jag kunde hitta några gamla träramar att måla om.. men det här va
ju mycket bättre! ;P

Kommentarer
Postat av: Lisa Israelsson

Snygga uggleörhängen! Ugglor är verkligen fint! :-)

Svar: Tack så mycket! :) Älskar ugglor!!
Maria Hedin

2012-07-07 @ 00:14:01
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0