Luleå

Tänkte bara säga att livet leker och det händer en massa spännande saker just nu! Är ju som sagt inne i hustankar, så får se vad framtiden utvisar :) Sen så har ju även en av mina absolut bästa kompisar, Elin, fått en supersöt liten bebis medan jag va borta i Luleå. Så den lilla killen hoppas jag på att få träffa snart och Elin också såklart! ;) Har hursomhelst spenderat lite mer än en vecka i Luleå, va först och hälsade på hos Frida, Johan och lilla Cornelia. Supertrevligt va det! Hann med några promenader, shopping, husvisningar m.m och avslutade helgen med bastu och relax uppe på 14:e våningen i deras hyreshus. Underbart! Va en bra uppladdning inför arbetsveckan på bortaplan. Ska ju nämligen öppna ett nytt Åhléns i Luleå nu på torsdag och jag fick äran att va med och "bygga" upp den nya butiken. Långa dagar, men hur roligt som helst! :) Så nu är man laddad med ny energi och peppad inför att bygga upp julen här hemma i butiken. Tidigt kan vissa tycka, men det svischar bara till så är julen här! ;) Förresten, hann ju t om med att fika med mina goa vän Majja! Va så härligt att äntligen ses! Och har redan planerat in en blivande reunion i Sundsvall tillsammans med My ;) Fast My vet inte om det än.. haha.. tur att hon inte brukar va omöjlig ;)
 
Bjuder nedan på några fina höstbilder som jag & finaste Frida tog under en av våra promenader.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha.... ja men det var ju typiskt att du skulle vara bort just när jag är i Lycksele och föder barn. ;) Men vet du... vi ska till Lycksele i morgon på Nallebjörnens lekland så har du vägarna förbi där så kan du ju titta in. Annars kanske tittar in på Åhléns en sväng. Jag vet inte hur shoppingsugen Helena är men jag ska höra efter. :) Kraaaam

2013-10-28 @ 14:05:14
URL: http://www.ellllliiiiin.blogg.se
Postat av: BA

Kramar från oss /BA

2013-10-29 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0