Grattis!!

Idag fyller min lillebror 9 år, tänk va tiden går fort.
Snart kommer han  väl att ragga runt med en epa eller nåt ;P
Va tänkt att jag skulle åka hem till Lycksele och fira
honom ihelgen, men pappa kunde inte komma hem.
Så det får bli en annan helg. Kanske hinner hitta nån
superbra present innan dess :)

Har hunnit med ganska mycke idag faktiskt:
* Sett One Tree Hill
* Städat
* Gått på stan
& fikat med My & Mariana
* Pratat med syrran (roligt att hon klarade provet!)
* Fått besök av Mamma & Robert :)
* Kikat på lägenheter

Det har varit en bra dag! Skönt att va ledig utan
att ha några måsten för en gångs skull :)
Det va roligt att träffa Mamma & Robert en stund,
dom har ju inte varit här sen dom hjälpte mig att flytta hit.
Det va ju ett bra tag sen ;P Mamma tyckte att det va mysigt
och att det kändes som man steg direkt in i en visningslägenhet,
nåt sånt sa hon. Då blev jag nöjd :)

Sen så hade dom dessutom tagit med sig
mina resterande två kökstolar & min lilla kamin
eller vad jag nu ska kalla den. Kan lägga upp
ett kort på den sen :) Så nu kommer mysfaktorn
att höjas ännu mer! Sen nästan det bästa av allt
va att mamma kom ihåg att köpa med sig pastagrädde.
Min favorit finns ju inte här, men nu har jag 4 st.
Mums! och dom håller ju så länge, så jag behöver
inte käka upp dom direkt. Blir dock det till middag
ikväll, känner hur magen längtar efter det! :)

Dags för lite käk!


Kommentarer
Postat av: sis

hehe va roligt o läsa din blogg ;) du har då mycke för dig du! :D få komma ner snart!

2008-10-18 @ 21:56:52
Postat av: Lina

Hej gumman!.. Så du finns oxå här..=)

2008-10-20 @ 15:36:17
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo d går bara bra för mig. Ska inte klaga alls. Bor i en trea och har supernära till både skola, ica o stall. Jag har nästan 2 år kvar. 3 år om jag vill ha en ännu högre examen. får ser hur ja väljer. beror på om man får jobb direkt o så. Men d får framtiden utvisa :) Ha d toppen.

2008-10-23 @ 18:58:40
URL: http://sandraa86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0