Crossfighting!

Haha.. lillebrorsans flera års långa tjat har äntligen lönat sig. Han har fått
en cross och såhär ser den ut. Själv kan man ju ingenting om sånt där,
men den låter då fränt och han verkar nöjd ;)

Han är ju allt bra söt den där ungen ;P Jag lånade ju deras röda volvo, när
jag skulle till vilhelmina och får fortfarande ha den tills de behöver den.
Hur som helst, för att komma till saken så igår åt jag middag där (efter att ha
varit där i flera timmar) och efter det sa jag att jag skulle fara in till stan
för att umgås med katta och lina.

Då sa lillebrorsan: Ska du ta den röda bilen?
Jag: Ja.
Lillebrorsan: Men varför kom du hit då??
Jag: För att umgås, knäppskall ;P

Slutsats: Barn säger då verkligen sanningen.. det framgår ganska tydligt
att jag oftast bara far dit för att låna bilen.. eller lämna tillbaka den. Men det
ska bli ändring på det.. nu när jag bor hemma igen :) Ska fara dit för att
umgås istället :) Lillebrorsan längtar tills syrran flyttat hem igen, för då
får han busa.. haha.. jag är för tråkig, enligt syskonen ;P




Kommentarer
Postat av: sis

haha ja nog är dom ärliga alltid..



Ja man kan ju undra, kan ju oooomöjligt hända nåt mer helvete nu..eller ja de kanske känner för o punktera däcken en gång till!

2009-07-15 @ 00:09:53
URL: http://www.beunique.bloggspace.se
Postat av: Johanna

hohoho, ja nog är de ärliga alltid :) men ändå på sånt oskyldigt sätt. hehe

2009-07-15 @ 15:01:56
Postat av: Emelie

Bilder kommer, ha tålamod!

Annars går det ju lika bra att komma och hälsa på : )

2009-07-15 @ 21:28:19
URL: http://plutans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0