Dag 1, långfredagen ;)

Dagen började som sagt med tjejfrukost, mysigt värre! ;) Blir nog inte
så mycket text i det här inlägget, bilderna får tala för sig själva. Men
en sak kan jag då säga och det är då att våran frukost va betydligt
lugnare och nyktrare än killarnas, där söps det till ordentligt ;P

Själv va jag nykter och duktig hela helgen, men lika roligt hade jag för
det.. ni kommer att få se i nästa :)





Lina hade pyntat lite, både inne och ute ;)



En härlig bild på nåt vis ;)





Lina ger klämmackan tummen upp! :)



En rolig bild på Johanna ;)



Ligger och njuter en stund av solen ;)





På kvällen dissade jag Knaften-gänget och drog till Rusksele och umgicks
med det gänget istället ;) Mycke trevligt!

Fick inte så många bilder på Anneli, så det får bli en som hon styggade
sig på ;P



Inte ofta man får med Ronny på bild, så jag fick passa på :) Men Jens
va som vanligt lite anti ;P





Haha.. testade kameran lite och den här blev rätt häftig ;P





Stefan skulle som vanligt stygga sig ;P



Men fick till sist en fin bild på Jens iaf, en av mina allra bästa vänner :)



Nej, om man skulle ha börjat fundera på att gå och lägga sig.. hade ju
tänkt jobba en stund imorrn innan jag ska umgås med Alex :)

Så, go´natt på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna Melin

hahaha! vilken FIN bild på mig ;P

2010-04-07 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0