Söndagsmys! <3

Ja, idag är det ju alla hjärtans dag.. ingen speciell dag om man är singel
direkt.. men har haft rätt mysigt ändå ;) Började dagen med att poppa
musik i mp3n och gick en promenad över isen, för att hälsa på mamma
& hjälpa till att va barnvakt till våran gullunge :) Solen lyste & det va
helt underbart härligt ute! Va massor av folk ute, några körde skoter,
några åkte skidor, andra bara njöt av att få va ute i friska luften.

Älskar såna här dagar & självklart fick jag den årliga chokladasken av
mamma, blev även bjuden på en supergod middag, tackar & bockar ;)

Att ligga i soffan under filten & se film, smsa lite och käka en massa gott,
det är verkligen söndagsmys för mig ;)


Har ju t om fått ett kort av världens bästa arbetskamrat ;) Jag älskar
att pyssla, men hon är nog snäppet värre.. men jag gillar det :)


                

Vi hade ju temavecka, "kärleksvecka", på jobbet i veckan och självklart
va jag tvungen att pyssla lite jag med.. se mitt mästerverk nedan ;P


Höll ju nästan på glömma, men jag fick ju även ett hjärta från Jacob,
där det stod: "Du är kort, men söt!" Haha.. jag gillar den texten stenhårt ;)

Nej, nu är det dags att krypa isäng.. kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0