Balen 2010

Blir nog iaf ett till inlägg efter det här ikväll ;P Måste ta igen lite.. men
ska försöka hinna få i mig lite mat innan jag ska fara och jobba först.
Så nu snabbskriver jag bara ;P Har ju hunnit va bal och skolavslutning
sen sist, så nedan kommer några bilder från balen ;) Blåste nästan
storm den kvällen, så jag va inte ute och kika så länge.. men hann iaf
se några av dom som jag ville se. Har även haft tur och fått se bilder
på dom som jag missa också ;)

Superfina Lisa och hennes kille :)





Dom hade även pontiacen som jag brukade köra ofta förut, saknar den
bilen kan jag lova! :)



Tomas med en fin tjej, som jag inte riktigt minns namnet på ;/



Det här va lite roligt tyckte jag ;) Ett påhittigt och annorlunda sätt att
komma fram till balen med ;P



Vackra Linda och hennes kavaljer Fredrik :)



Söta Lisa & Hjalmarsson :)



Emil och en annan fin tjej, som jag inte heller minns namnet på ;/



Nej, nu måste jag skynda mig att äta.. hörs sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0